Wsparcie techniczne i rozwój oprogramowania

Już ponad 50 000 firm używa naszych systemów Fakturownia, Sugester i Siteor. Wielu klientów zwraca się do nas z prośbą o konfigurację, sprawdzenie poprawności, dodanie nowej funkcji lub z prośbą o stałe wsparcie telefoniczne lub e-mailowe. Oferujemy bezpłatne wsparcie techniczne i pomoc dla wszystkich naszych klientów za pośrednictwem forum i bazy wiedzy. Staramy się na bieżąco pomagać i szybko reagować na najpoważniejsze z naszego punktu widzenia zgłoszenia, ale nie jesteśmy w stanie w bardzo krótkim czasie wdrażać wszystkich zmian proponowanych przez wszystkich naszych klientów. 

 

Oferujemy specjalne pakiety wsparcia Wsparcie Start, Wsparcie Standard, Wsparcie Pro, dostępne dla klientów systemu Siteor.pl z pakietami PRO lub MAX, które zapewniają stałe wsparcie z naszej strony oraz zapewniają pule godzin do wykorzystania na dodatkowe prace programistyczne i graficzne.

 

Pula godzin może być wykorzystana na:

  • dodawanie nowych funkcji w systemach
  • tworzenie nowych systemów (programowanie aplikacji www)
  • tworzenie szablonów HTML, CSS, Javascript
  • tworzenie raportów
  • szkolenia
  • wsparcie użytkowników
  • pomoc w wyborze oprogramowania dla Twojej firmy

 

W każdej chwili będziesz mógł zmienić wybrany plan na inny lub zrezygnować z umowy z jedno miesięcznym okresem wypowiedzenia.

 

Pakiet bez stałej opłaty

Możemy współpracować bez podpisywania umowy, wtedy jednak każdorazowo ustalamy czas realizacji zlecenia i wyceniamy je wyższą stawką godzinową 160 zł netto / h (w planach abonamentowych ta stawka jest dużo niższa już od 80 zł / h).

 

 

Pakiety abonamentowe

Pakiet Wsparcie Start

  • konsultant, wsparcie e-mailowe
  • dedykowany programista i grafik
  • czas reakcji 24h
  • pula 8 godzin / m-c
  • koszt dodatkowych godzin 125 zł / h (ponad 8h / m-c)
  • koszt 990 zł / m-c

Zamów opcję Wsparcie Start

 

 

 

Pakiet Wsparcie Standard

  • konsultant, wsparcie e-mailowe, telefoniczne
  • dedykowany programista i grafik
  • czas reakcji 12h
  • pula 24 godzin / m-c
  • koszt dodatkowych godzin 100 zł / h (ponad 24h / m-c)
  • koszt 2400 zł netto / m-c

 

Pakiet Wsparcie Pro

 

  • konsultant, wsparcie e-mailowe, telefoniczne
  • dedykowani programiści i grafik
  • czas reakcji 4h
  • pula 100 godzin / m-c
  • koszt dodatkowych godzin 80 zł / h (ponad 100h / m-c)
  • koszt 7900 zł netto / m-c

 

 

 

Prosimy o kontakt firmy, które chcą zamówić wsparcie techniczne.

 

Możecie Państwo także sami znaleźć firmę lub osobę, która zajmie się wsparciem technicznym, pomoże skonfigurować konto, przygotować raport, stworzyć szablon HTML. Do każdego systemu udostępniamy API i możliwość bardzo elastycznej konfiguracji aplikacji w panelu administratora.

 

Aktualnie zbieramy zgłoszenia od firm informatycznych i agencji interaktywnych, które zajmą się świadczeniem wsparcia dla klientów naszych systemów.  Lista takich firm wkrótce znajdzie się na naszej stronie. Jeśli Państwa firma chciałaby z nami współpracować, prosimy o kontakt (oferujemy bezpłatne szkolenia, możliwość zdobycia certyfikatu i umieszczenia firmy na stronach partnerów)